Click Here to Print Page

Page Topic: Translate please..
-> Translations

#1: Translate please.. Author: VincenzaLocation: Michigan PostPosted: Sun Jul 13, 2008 6:57 pm
    ----
Hi,
Can someone please translate this. I received this e-mail


Thanks Vincenza

io sono una nipote di una delle persone citate nella genealogia maola
può darmi maggiori info e anche come fare per vedere come risale il mio cognome non solo da parte di mia madre , ed ecco il mio essere nipote di una delle persone da lei citate , ma come vedere anche da parte di mio padre con il mio cognome ?
ringrazio anticipatamente
rosalba ianni nipote di maola asiago

#2: Re: Translate please.. Author: CaroleLocation: Valtellina - Near Lake Como PostPosted: Sat Jul 19, 2008 5:06 pm
    ----
Vincenza wrote:
Hi,
Can someone please translate this. I received this e-mail


Thanks Vincenza

io sono una nipote di una delle persone citate nella genealogia maola
può darmi maggiori info e anche come fare per vedere come risale il mio cognome non solo da parte di mia madre , ed ecco il mio essere nipote di una delle persone da lei citate , ma come vedere anche da parte di mio padre con il mio cognome ?
ringrazio anticipatamente
rosalba ianni nipote di maola asiago

I am a neice of one of the people mentioned in the Maola genealogy. Can you give me more information and also how I can follow my surname not just from the part of my mother, and here I am the neice (grandchild?) of one of the persons mentioned, but also see my surname from the part of my father?
I thank you in anticipation.
Rosalba Ianni neice( grandchild?) of Maola Asiago

#3: Re: Translate please.. Author: VincenzaLocation: Michigan PostPosted: Sun Jul 20, 2008 7:26 am
    ----
Thank you, Carole.

Happy you are feeling better.

Vincenza



-> Translations

All times are GMT - 4 Hours

Page 1 of 1